Algemene voorwaarden

1. Algemeen

Onder Q4Cardz wordt in deze algemene voorwaarden en elders op de site verstaan de eenmanszaak met beperkte aansprakelijkheid Q4Cardz, gevestigd te Hellevoetsluis, Nederland.

Q4cardz is gevestigd op het adres: Poseidon 7, 3225 TH Hellevoetsluis, tel.nr: 0181-324142

Emailadres: info@q4cardz.nl.

Q4Cardz is ingeschreven in het handelsregister te Rotterdam, KvK-nummer: 64189279.

2. Toepassing

Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op alle rechtsbetrekkingen waarbij Q4Cardz als leverancier van producten optreedt.

3. Overeenkomst
De koopovereenkomst tussen Q4Cardz en koper is tot stand gekomen op het moment dat de zichttermijn van 7 dagen na ontvangst van de bestelling is verstreken.

4. Prijzen

Alle prijzen zijn inclusief Nederlandse omzetbelasting en exclusief andere heffingen van overheidswege en exclusief verzendkosten.

Indien de afnemer zich niet in het land van de verzending bevindt, is de afnemer aansprakelijk voor de eventueel verschuldigde omzetbelasting of invoerrechten.

Q4Cardz kan niet aansprakelijk gesteld worden voor afwijkingen in prijzen, afbeeldingen en teksten.

Prijswijzigingen blijven ten allen tijde voorbehouden.

5.Aanbiedingen

Alle aanbiedingen van Q4Cardz zijn vrijblijvend.

Aanbiedingen geschieden onder voorbehoud van de beschikbaarheid van de producten.

Zetfouten blijven te allen tijde voorbehouden.

6. Afzetgebied

Op dit moment worden alleen goederen geleverd aan klanten binnen Europa.

Bestellingen vanuit andere landen dan Nederland kunnen niet onder rembours, ongeacht de plaats van levering.

Bestellingen onder rembours met een andere afleveradres dan het factuuradres worden niet geaccepteerd.
Het koopcontract kan slechts in het Nederlands worden afgesloten.

7. Levering en levertijd

Binnen Nederland levert Q4Cardz, na betaling, de bestelde producten binnen 3 werkdagen na orderbevestiging op het opgegeven afleveradres af, mits op voorraad.

Indien niet aanwezig, kunnen de bestelde producten bij de buren worden afgeleverd.
Bovengenoemde levertijden gelden als indicatie en niet als fatale termijn.

Q4Cardz is nimmer aansprakelijk voor schade als gevolg van overschrijding van levertijden.
Aflevering geschiedt uit eigen voorraad.

Q4Cardz zorgt voor bezorging ter post of verzending op enige andere wijze ter keuze van Q4Cardz.

Het eigendom van de producten gaat over bij aflevering indien de producten betaald zijn.
Q4Cardz is gerechtigd de aflevering in gedeelten na te komen.

De extra kosten van de nalevering worden door Q4Cardz gedragen.
Verzenden is op risico van de klant!
Op uw verzoek kunnen we uw bestelling aangetekend en/of verzekerd verzenden.

Bij afwijkende verzending dit graag aangeven bij uw bestelling.

Meerkosten hiervan zijn voor rekening van de klant.

8. Verzend- en rembourskosten producten

Alle prijzen van de producten op deze site zijn exclusief verzendkosten.
De verzendkosten zijn € 4,95 voor bestellingen tot € 50,00 (binnen NL).
Voor bestellingen boven de €50,00 worden geen verzendkosten gerekend (binnen NL).

De verzendkosten worden berekend conform de standaard tarieven van POSTNL.

De verzendkosten binnen Europa zijn € 13,00. De zending gaat per pakket tot 2kg met Track & Trace.

9. Betalen

Na uw bestelling ontvangt u automatisch een orderbevestiging per email.

De artikelen worden door Q4Cardz gereserveerd.

Daarna ontvangt u zo spoedig mogelijk een email met alle betalingsgegevens zoals rekeningnummer, bedrag, ordernummer en of alles uit voorraad leverbaar is.

Wacht altijd met betalen tot u de definitieve factuur hebt ontvangen.

10.Retour producten

Wanneer u in plaats van het bestelde product een ander product heeft ontvangen, wordt deze door Q4Cardz kosteloos omgeruild voor het door u bestelde product, mits u de factuur nog heeft, de aankoop niet is gebruikt en in de originele verpakking verkeert.

De consument heeft recht op restitutie van het orderbedrag, mits reeds voldaan.
Hiertoe dient u binnen 7 werkdagen na ontvangst op het afleveradres contact op te nemen met info@q4cardz.nl.
Als u niet tevreden bent over het product, stuurt u dan een mail naar info@q4cardz.nl.

Misschien dat wij samen een oplossing kunnen vinden.

11. Klachten, onderzoeksplicht en nakoming
Reclamering terzake het niet ontvangen van een (gedeelte van een) bestelling dient binnen

7 werkdagen na verzending van de bestelling te gebeuren.

Reclamering terzake van gebreken in de producten dient schriftelijk en zo spoedig mogelijk te geschieden doch uiterlijk binnen 7 werkdagen na ontvangst op het afleveradres ofwel – bij niet zichtbare gebreken – binnen 21 dagen nadat de gebreken redelijkerwijs konden worden geconstateerd.

12. Persoonsgegevens

De wettelijke voorschriften met betrekking tot de bescherming van persoonsgegevens, zoals vastgelegd in de Wet Bescherming Persoonsgegevens, worden door Q4Cardz nageleefd.
Q4Cardz zal de door de klant verstrekte gegevens opnemen in een bestand.

Deze gegevens worden gebruikt voor de uitvoering van de bestelling van de klant en nog zolang bewaard als nodig is voor de behandeling van eventuele klachten naar aanleiding van de uitvoering van de bestelling.

Er zullen geen gegevens aan derden worden doorgegeven waarbij de privacy van de klant in het geding komt.