Verzenden en retouneren

Verzenden

De verzendkosten worden berekend conform de standaard tarieven van POSTNL.

Verzendkosten binnenland
Voor bestellingen binnen Nederland vanaf € 100,00 rekenen wij geen verzendkosten!
De bezorgkosten zijn € 4,95 voor bestellingen tot € 100,00.

Verzendkosten buitenland
Ook leveringen in het buitenland zijn bij ons mogelijk.

De verzendkosten binnen Europa zijn € 13,00.

De zending gaat per pakket tot 2kg met Track & Trace.

Levertijd

Binnen Nederland levert Q4Cardz, na betaling, de bestelde producten binnen 3 werkdagen na orderbevestiging op het opgegeven afleveradres af, mits op voorraad.

Indien niet aanwezig, kunnen de bestelde producten bij de buren worden afgeleverd. 
Bovengenoemde levertijden gelden als indicatie en niet als fatale termijn. Q4Cardz is nimmer aansprakelijk voor schade als gevolg van overschrijding van levertijden.
Aflevering geschiedt uit eigen voorraad. 

Q4Cardz zorgt voor bezorging ter post of verzending op enige andere wijze naar keuze van Q4Cardz.

Het eigendom van de producten gaat over bij aflevering indien de producten betaald zijn.
Q4Cardz is gerechtigd de aflevering in gedeelten na te komen.

De extra kosten van de nalevering worden door Q4Cardz gedragen.
Verzenden is op risico van de klant! 
Op uw verzoek kunnen we uw bestelling aangetekend en/of verzekerd verzenden.

Bij afwijkende verzending dit graag aangeven bij uw bestelling.

Meerkosten hiervan zijn voor rekening van de klant. 

Betalingsmethoden

Na uw bestelling ontvangt u automatisch een orderbevestiging per email.

De artikelen worden door Q4Cardz gereserveerd.

U kunt bij ons op de volgende manieren betalen:

Vooraf per iDeal

Met iDEAL kunt u vertrouwt, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als internetbankier kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden.

Bij het afrekenen van de bestelling kunt u aangeven dat u met iDEAL wilt betalen. U selecteert hier ook meteen uw bank. Na een samenvattend scherm van uw bestelling kunt u de bestelling bevestigen en wordt u doorgeleid naar uw eigen bank waar de betaalopdracht voor u klaar staat. U wordt door uw bank gevraagd een aantal gegevens in te vullen en u autoriseert de betaling. Het bedrag wordt direct van uw betaalrekening afgeschreven en wij worden direct geïnformeerd dat de bestelling is betaald.

Vooraf per bankoverschrijving
Door te kiezen voor de betaalmethode “Overboeking” kunt u de bestelling betalen door het totale bedrag per bank over te schrijven onder vermelding van uw bestelnummer. De benodigde gegevens voor de bankoverschrijving worden na selectie van de betaalmethode getoond. Overboeken kan via een overschrijvingsformulier of via elektronisch bankieren, o.v.v. ordernummer.

Rabobank nummer: NL68 RABO 0307 1660 15, t.n.v. Q4Cardz.

Vooraf per PayPal

Log in bij uw account van PayPal. Maak het bedrag over o.v.v. ordernummer.

PayPal adres: q4cardz@gmail.com.

Voor deze betaalmethode worden extra kosten berekend.

Uw bestelling zal ná ontvangst van de betaling zo snel mogelijk worden verzonden.

Garantie
Onze kwaliteitsstandaard is erg hoog, bestellingen worden gedegen nagekeken voordat ze worden verzonden. Wanneer een product niet voldoet aan de verwachting die men er doorgaans van mag hebben, dan zijn de garantievoorwaarden van de betreffende fabrikant van kracht.

Ruilen en retourneren
Het ruilen van artikelen is toegestaan binnen 7 dagen na aflevering van de goederen.

Neem hiervoor contact met ons op via email info@q4cardz.nl.

Artikelen dienen in originele staat en verpakking te worden teruggestuurd.

Het terugsturen van artikelen is altijd op eigen kosten, tenzij er een fout aan onze kant is gemaakt.

Wanneer wij geen passend product hebben wordt uw geld teruggestort.

Ongefrankeerde pakketten worden niet aangenomen.

Stuurt u een product waar u klachten over heeft a.u.b. voldoende gefrankeerd aan ons retour.

De originele factuur dient te worden bijgesloten.

Geef op de factuur duidelijk de reden aan van uw retournering.

Wij zullen het product dan na vaststelling van het gebrek vervangen.

Slijtage door normaal gebruik valt in geen geval onder de garantievoorwaarden.
Als u niet tevreden bent over het product, stuurt u dan een mail naar info@q4cardz.nl.

Misschien dat wij samen een oplossing kunnen vinden.